Protected with SiteGuarding.com Antivirus
FILLISLIFT ΑΝΥΨΩΤΙΚΑ MHXANHMATA - Hyundai | παρουσιάζει τη νέα σειρά 9 στα πετρελαιοκίνητα περονοφόρα

Hyundai | παρουσιάζει τη νέα σειρά 9 στα πετρελαιοκίνητα περονοφόρα

on .

Diesel range

Η Hyundai έχει λανσάρει μια καινούργια σειρά υψηλής απόδοσης πετρελαιοκίνητων περονοφόρων (diesel) τύπου αντίβαρου, με ικανότητα ανύψωσης από 2,2 έως 3,3 τόνους. Η νέα σειρά 9 περονοφόρων παρέχει βέλτιστη ασφάλεια, είναι φιλική προς το περιβάλλον, αποδοτική, εργονομικά σχεδιασμένη και κατάλληλη για πολλές διαφορετικές εφαρμογές ανύψωσης, όπως διαχείριση ξύλου, πλακάκια, παλετών με σκυρόδεμα, σακούλες Big-Bags με μπάζα και άλλες πρώτες ύλες και για πολλές άλλες υπαίθριες χρήσεις. Η πλήρης γκάμα της Hyundai περιλαμβάνει τώρα μηχανήματα με ικανότητα ανύψωσης από 1500kg (1,5 τόνοι) έως και 25000 kg (25 τόνοι).

 

Η νέα γκάμα πετρελαιοκινητήρων περιλαμβάνει 22D-9 2.2 τόνων, 25D-9 2,5 τόνων, 30D-9 3 τόνων και το 33D-9 3.3τονων. Οι μηχανές της σειράς οδηγούνται όλες από ένα υψηλής απόδοσης / 2.300 rpm κινητήρα Kubota V3307 50kW (-9) για βαριές εφαρμογές και για λιγότερο επίπονες εργασίες επιλογή του κινητήρα Yanmar 4TNE92 34 kW (-9E). Οι κινητήρες του ΙΙΙΒ Stage Kubota είναι εξαιρετικά χαμηλοί σε εκπομπές ρύπων και χρησιμοποιούν μόνο έναν καταλύτη οξείδωσης ντίζελ. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγεται η χρήση ενός φίλτρου DPF, χωρίς κενούς χρόνους και επιβάρυνση στους χρόνους και τη δουλειά του χειριστή.

 

Προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας

 

O περιοριστής ταχύτητας (speed limiter) ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό τον οποίο είναι εύκολο να προγραμματίσετε μέσω της οθόνης ενεργοποιώντας παραμέτρους για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία του οχήματος.
Ένας αισθητήρας φορτίου (load sensor), το οποίο είναι προαιρετικό, ελέγχει την πίεση στη μπουκάλα ανύψωσης για τον υπολογισμό του βάρους στα πιρούνια. Το βάρος του φορτίου αναγράφεται στην οθόνη και σε περίπτωση υπερφόρτωσης ο χειριστής ειδοποιείται από ένα προειδοποιητικό ήχο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο οποίος θα δείξει το βάρος του φορτίου αναβοσβήνοντας κόκκινο φως.
Στην νέα σειρά 9 ως στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνεται ένα σύστημα με δείκτη κλίσεως του ιστού (mast tilt indicator) και ένα αυτόματο σύστημα ισοστάθμισης κλίσης (auto tilt leveling) όπου η λειτουργία αυτή επιστρέφει τον ιστό του περονοφόρου σε όρθια κάθετη θέση με το πάτημα ενός κουμπιού.
Ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα χειροφρένου συνδυάζεται με τη λειτουργία «αντικύλισης» (anti-roll back). Αυτό σημαίνει ότι εάν το περονοφόρο βρίσκεται σε κεκλιμένο επίπεδο με πάνω από τρείς μοίρες κλίση, τότε το χειρόφρενο ενεργοποιείται αυτόματα για να αποφευχθεί η κύλιση του μηχανήματος προς τα πίσω. Για την απελευθέρωση αυτής της λειτουργίας, ο οδηγός πιέζει το γκάζι για να ανακτήσει πάλι την φυσιολογική κίνηση.
Ο συνδυασμός από τους προβολείς LED προσφέρει στο χειριστή εξαιρετική ορατότητα. Οι πίσω ανακλαστήρες τοποθετημένοι στο αντίβαρο βελτιώνουν την ορατότητα του μηχανήματος από το γύρω περιβάλλον. Η βελτιστοποιημένη διάταξη των μπουκαλών ανύψωσης στα πλάγια παρέχει επίσης στον χειριστή ευρύτερη ορατότητα και ο πανοραμικός καθρέφτης βελτιώνει την ορατότητα του χειριστή κατά την όπισθεν. Μια κάμερα οπισθοπορείας είναι επίσης διαθέσιμη ως επιλογή.
Η προηγμένη έγχρωμη ψηφιακή οθόνη LCD κρατά τον χειριστή πλήρως ενημερωμένο, όχι μόνο για τα γενικά λειτουργικά δεδομένα, αλλά οι προειδοποιήσεις ασφαλείας και τα όρια ταχύτητας είναι επίσης ορατά. Επίσης, όταν ο χειριστής οπισθοδρομεί, μια προαιρετική κάμερα οπισθοπορείας ενεργοποιείται αυτόματα στην οθόνη για ασφαλής ελιγμούς προς τα πίσω.
Για να αποφευχθεί η λειτουργία του μηχανήματος από μη εξειδικευμένο προσωπικό και να προστατευθεί η περίπτωση κλοπής του οχήματος, υπάρχει ένα όριο έναρξης λειτουργίας του κινητήρα στο οποίο απαιτείται ατομική ενεργοποίηση με έναν κωδικό εισόδου. Άλλα μέτρα για την πρόληψη της κλοπής περιλαμβάνουν μια καταπακτή στην κλειδαριά των καυσίμων, για την πρόληψη της κλοπής των καυσίμων και μία προαιρετική τάπα του ρεζερβουάρ.
Το σύστημα OPSS (Διαχειριστής Παρουσίας Συστήματος Ανίχνευσης) αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό, εμποδίζοντας τον κίνηση του ιστού και όλες τις κινήσεις του οχήματος, εάν ο χειριστής δεν βρίσκεται στη θέση του.

 

Χαρακτηριστικά Εργονομίας και Παραγωγικότητας

 

Η πρόσφατα σχεδιασμένη καμπίνα παρέχει άριστη σφαιρική ορατότητα και άφθονο χώρο ο οποίος εξασφαλίζει στον χειριστή μεγαλύτερη άνεση στο περιβάλλον εργασίας του. Η θέση των πεντάλ έχει αναθεωρηθεί προκειμένου να προσφέρει στον χειριστή μια ομαλότερη οδήγηση.
Η πρόσφατα σχεδιασμένη καμπίνα έχει ένα άνετο κάθισμα Grammer και μια ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού για να επιτευχθεί η μέγιστη άνεση χρήσης στον χειριστή. Η ρυθμιζόμενη πλάτη του καθίσματος και ο ρυθμιστής βάρους προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση στον οδηγό.
Με αυξημένη επιτάχυνση και καλύτερη ικανότητα αναρρίχησης αυτά τα πετρελαιοκίνητα μηχανήματα είναι ιδανικά για σκληρό έδαφος και το με το σύστημα ασφαλείας ελέγχου θα σταματήσει το μηχάνημα να κυλήσει προς τα πίσω, εάν σταματήσει σε μια πλαγιά ή μια ράμπα.
Το χαμηλό ύψος εισόδου καθιστά εύκολη την πρόσβαση μέσα και έξω από την καμπίνα και το ρυθμιζόμενο τιμόνι μπορεί εύκολα να ελίσσεται σε μια άνετη θέση οδήγησης για τον χειριστή.
Οι λειτουργίες μπορούν να ελεγχθούν μέσω των μοχλών και με το διακόπτη κατεύθυνσης τοποθετημένο στο μοχλό ανύψωσης, τον διακόπτη κλειδώματος κλίσης στο δεύτερο μοχλό κλίσεως, ο χειριστής έχει τον έλεγχο των λειτουργιών του ιστού και οδηγεί χωρίς να πάρει το χέρι του από το τιμόνι. Αυτή η βελτίωση στο περονοφόρο προσφέρει βελτιωμένη παραγωγικότητα, εργονομία και ασφάλεια. Υπάρχει επίσης η επιλογή ενός συστήματος «δακτύλου», η οποία συνδυάζει την ευκολία των μίνι-μοχλών με το διακόπτη κατεύθυνσης τοποθετημένο στην κονσόλα.
Όλα τα μηχανήματα εύρους από 2,2 έως 5 τόνους είναι επίσης διαθέσιμα με μονά ή διπλά ελαστικά.

 

Γρήγορη και εύκολη συντήρηση

 

Το μεγάλο καπό καθιστά το χώρο του κινητήρα εύκολα προσβάσιμο για γρήγορη και αποτελεσματικότερη συντήρηση.
Η οθόνη LCD παρέχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες συντήρησης - όταν χρειαστεί να γίνει σέρβις (έλεγχος) ο οδηγός λαμβάνει σαφή προειδοποίηση για την έγκαιρη παρέμβαση του.
Ο κινητήρας και τα συστήματα ψύξης προστατεύονται από την απόφραξη από τα πίσω καλύμματα των ελαστικών και εάν το μηχάνημα λειτουργεί σε σκληρό και σκονισμένο περιβάλλον μια επιπλέον προστατευτική πλάκα είναι διαθέσιμη ως επιλογή. Το σύστημα προστασίας συμπλέκτη αποτρέπει την υπερβολική χρήση του. Το DCSR (Σύστημα Προστασίας Αλλαγής Κατεύθυνσης) προστατεύει το σύστημα μετάδοσης κίνησης (σασμάν) κατά την αλλαγή κατεύθυνσης - επιτρέποντάς την μόνο σε χαμηλά αποδεκτή ταχύτητα.

Επικοινωνία

27ο χλμ. Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Θηβών
19600 Μάνδρα, Αττική


5ο χλμ. Παλαιάς Εθνικής Οδού Λάρισας-Βόλου
41500 Λάρισα


T: 210 55.55.884


Φόρμα Επικοινωνίας


firefox-icon twitter-icon


Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter της FillisLift και ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα της εταιρίας μας!